Jakie witaminy brać w okresie jesienno-zimowym?

Okres jesienny to czas, w którym temperatury powietrza zaczynają być niskie. Zimno w połączeniu z wiatrem, deszczem i innymi niekorzystnymi czynnikami pogodowymi wpływa negatywnie na ludzkie samopoczucie, a także na stan zdrowia człowieka. Warto więc zadbać o swoją dietę i dostarczać swojemu organizmowi w ramach posiłków odpowiednią dawkę różnych witamin, minerałów i składników odżywczych.

 Oprócz zróżnicowanych posiłków, warto stosować suplementy diety, takie jak na przykład MenMag. Dzięki nim można dostarczyć organizmowi odpowiednią dawkę składników, których nie udało się mu zapewnić w ramach posiłków spożywanych w ciągu dnia. Okazuje się, że w porze jesiennej powinno się zwrócić szczególną uwagę na kilka ważnych witamin.

Witaminy z grupy B

Kluczową sprawą jest dostarczanie organizmowi witamin z grupy B. Są one dostępne w różnych produktach spożywczych oraz suplementach diety, takich jak MenMag. Witaminy te obficie występują w nabiale oraz orzechach. Warto też pamiętać o potasie oraz magnezie. Istotne są też inne witaminy, więc warto zażywać MenMag lub inne suplementy, które doskonale uzupełnią codzienną dietę. Dzięki witaminie B można nie tylko zwiększyć odporność organizmu, ale również można przezwyciężyć jesienną senność i melancholię. We wspomnianym preparacie MenMag znajduje się również magnez, który też wpływa korzystnie na ludzki organizm w porze jesiennej. Generalnie preparaty takie można stosować w ramach uzupełnienia codziennej diety.

MenMAG, magnez dla mężczyzn, 30 tabletek
MenMAG, magnez dla mężczyzn, 30 tabletek

Witamina D

Bardzo ważnym hormonem poprawiającym nastrój oraz zapewniającym zdrowy, spokojny sen jest serotonina. W jego produkcji, obok witaminy C, udział bierze witamina D, która dociera do organizmu między innymi razem ze światłem słonecznym. Ważne jest więc, aby w pogodne jesienne dni jak najdłużej przebywać na świeżym powietrzu.

Witamina C

Jest to chyba jedna z najważniejszych jesiennych witamin, która wzmacnia odporność organizmu i chroni go przed różnymi chorobami, takimi jak grypa, przeziębienie, itp. Witaminę C można znaleźć w wielu warzywach oraz owocach, więc należy pamiętać, aby dieta była bogata w takie produkty. Można również posiłkować się suplementami diety i kompleksami witaminowymi. Istotne są również witaminy A, E oraz K znajdujące się w różnych produktach spożywczych i suplementach.

Jak dostarczać witaminy?

Najlepszą metodą jest oczywiście dostarczanie witamin razem z pożywieniem w ramach zbilansowanej diety. Jesienią jednak ciężko czasami o niektóre produkty spożywcze zawierające dane składniki. Warto więc sięgać po suplementy diety, takie jak MenMag czy też mieszanki witaminowe, które przy odpowiednim stosowaniu, świetnie uzupełnią wszelkie niedobory i wspomogą dietę.

Generalnie nikt nie powinien mieć większych problemów z zakupem suplementów witaminowych idealnych na porę jesienną. Są one dostępne w wielu sklepach oraz aptekach bez recepty. Istnieje też możliwość kupowania takich produktów za pośrednictwem Internetu w sposób wygodny, szybki i niedrogi. Oznacza to, że suplementy witaminowe są łatwo dostępne dla klientów z Polski.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *